Zadania dla uczniów na czas odwołanych zajęć z powodu koronawirusa

Punkt przedszkolny

Zadania cz.1

Oddział Przedszkolny kl. "0"

Nauczyciel oddziału przedszkolnego będzie systematycznie wysyłał pracę domową na pocztę elektroniczną rodziców  uczniów.
Pozdrawiam i życzę dużo zdrowia.
M. Kasabudzka

 

Klasy I - III

Edukacja matematyczna       

Zadania cz.1  

Edukacja polonistyczna

Zadnia cz.1

Zadania cz. 2

Zadania cz.3

Język angielski
Religia 

Zadania cz.1

Zadania cz. 2

Informatyka klas I-III

Zadania cz.1

 

 

 

 

Klasy IV - VIII

Kliknij i zobacz:
Harmonogram zajęć online od 30 marca 2020 r.

 

 
Religia 

Zadania cz. 1, 2 i 3

 
Biologia, przyroda

Zadania cz.1

 
Historia, EDB, WOS

Zadania cz.1

 
Język polski kl.4 i 5

View the embedded image gallery online at:
http://spstyrzyniec.pl/?start=4#sigFreeId1c5625e5ab

 
Język polski kl. 6, 7, 8

Zadania cz.1

 
Język angielski 

Zadania cz.1

 
Język rosyjski

Nauczyciel języka rosyjskiego będzie systematycznie wysyłał pracę domową na pocztę elektroniczną uczniów.

 
Geografia

Zadania cz.1

 
     
     
     
     
     
   
Fizyka, chemia

 Klasa 7

- fizyka; zeszyt ćwiczeń, uzupełnić temat Trzecia zasada dynamiki Newtona i Siła sprężystości.

- chemia; zeszyt ćwiczeń, uzupełnić temat Wodór i Inne składniki powietrza

 

Klasa 8

- chemia, zeszyt ćwiczeń, uzupełnić temat Alkohole- pochodne węglowodorów

- fizyka , zeszyt ćwiczeń, uzupełnić dwa pierwsze tematy z działu Magnetyzm

 
Matematyka

Zadania cz.1

Zadania cz.2

Warto codziennie rozwiązywać testy ze strony CKE
https://www.cke.gov.pl/egzamin-osmoklasisty/materialy-dodatkowe/zestawy-zadan-powtorkowych/

 

Harmonogram zajęć online od 30 marca 2020 r. 

 

Muzyka

Zadanie dla kl VII
W nawiązaniu do ostatniego tematu o Fr. Schubercie proszę o wysłuchanie
utworów znajdujących się pod podanymi niżej adresami:
- https://www.youtube.com/watch?v=0bjB-IWEYI0
- https://www.youtube.com/watch?v=pwp1CH5R-w4
- https://www.youtube.com/watch?v=NF9DrUXowBo

Zadanie dla kl. VI

Proszę wysłuchać następujące utwory znajdujące się pod adresami
poniżej:
- https://www.youtube.com/watch?v=Nnuq9PXbywA
- https://www.youtube.com/watch?v=unnPvfls8Io
- https://www.youtube.com/watch?v=U7RYSQvrUrc

Zadanie dla kl. V i IV

Proszę utrwalić piosenkę "Prząśniczka" i uzupełnić
brakujące notatki.

PLASTYKA

Klasa 4

Przeczytaj rozdział 15 w podręczniku pt. "Co to jest plama?"
Następnie przygotuj:

 

  • dwie twarde kartki papieru formatu A4 
  • kilka tubek z farbami akrylowymi (lub lekko rozwodnionych farb w kubeczkach) -  4 kolory 

 

Stwórz obraz namalowany plamą:

  1. Wyciśnij kilka porcji farb w wybranych miejscach na kartce papieru.
  2. Przykryj całość drugą kartką i dociśnij dłonią.
  3. Przejedź kilkakrotnie dłonią po powierzchni kartki. 
  4. Powoli odklej kartkę z wierzchu.
  5. Pozostaw do wyschnięcia.
Zachowaj pracę i pokaż do oceny po przewie.
Dobrej zabawy!
Klasa 5
Przeczytaj temat 23 (Okiem architekta) i wykonaj zadanie opisane na stronie 77 (Łuk powitalny).
Zachowaj prace do oceny po przewie.
Klasa 6
Uczniowie stworzą dwa portrety: starej i młodej osoby. Na podstawie aktualnego zdjęcia babci lub
dziadka na dwóch kartkach A4 uczniowie pastelami suchymi lub olejnymi tworzą dwa portrety. Jeden przedstawiający wygląd
obecny, a drugi – wyobrażenie tego, jak dziadek lub babcia wyglądali za młodu (np. usuwając oznaki starości, nadając im
pogodniejszą minę albo rysując portret dziecka, czyli swój autoportret – dzieci mogą być przecież podobne do swoich dziadków)
Pracę zachowaj do oceny i przynieś na zajęcia plastyki po przewie.
WYCHOWANIE DO ŻYCIA W RODZINIE

 

 KLASA IV.

CZWARTEK 26 03 2020

 

W ramach lekcji wychowanie do życia w rodzinie proszę wykonaj następujące zadania.

  1. Do zeszytu wpisz temat: Miłość, która scala – funkcje psychiczno – uczuciowa i kontrolna.
  2. Pod tematem zapisz,

Rodzina jest miejscem, gdzie możemy podzielić się radościami i smutkami.

             Kontrola zachowań dzieci jest jednym z obowiązków rodziców.

Każdy człowiek chce kochać i być kochanym.

Pomyśl i rozpatrz co oznaczają te treści.

Przejawy miłości:

- życzliwość;

- bezinteresowność;

- troska o drugą osobę;

- zaufanie;

- poczucie bezpieczeństwa;

- empatia;

- przyjaźń;

- umiejętność przebaczania;

- cierpliwość;

- odpowiedzialność;

- zaangażowanie.

  1. ZADANIE DO WYKONANIA.

W zeszycie napisz, jakich zasad przestrzega Twoja rodzina.

                                                                                                 Powodzenia!                  

 Informatyka

 Klasa 7

25.03 2020r.

Lekcja 4.4 Plakat str. 99 w podręczniku

Proszę wykonać jeden z plakatów ze str. 99 i przesłać mi wiadomość na gmail do 1 kwietnia. Jeśli ktoś nie dysponuje pakietem Office, może to wykonać na dysku w chmurze. W razie pytań można kontaktować się telefonicznie.

Klasa 8

27.03.2020r.

Lekcja 4.6   Podróże z komputerem  str. 139 w podręczniku.

Zadanie 1 str. 143. Proszę przesłać mi wiadomość na gmail do 3 kwietnia. W razie pytań można kontaktować się telefonicznie.

Koło szachowe

Zachęcam uczniów do rozegrania co najmniej jednej partii szachów z rodzicami lub komputerem tygodniowo. Warto rozwiązywać zadania szachowe na stronie:

https://www.wsip.pl/e-spotkania/kategoria/edukacja-wczesnoszkolna/gram-w-szachy/

http://zadania.szachowe.pl/

https://szachydzieciom.pl/

 

 

WYCHOWANIE DO ŻYCIA W RODZINIE

 

KLASA V. PONIEDZIAŁEK 30 03 2020

 

W ramach lekcji wychowanie do życia w rodzinie proszę wykonaj następujące zadania.

  1. Do zeszytu wpisz temat: Świętowanie.
  2. Pod tematem zapisz.

Rodzaje świąt:

  • Święta państwowe.
  • Święta religijne.
  • Święta rodzinne.
  • Święta okolicznościowe.

Pamiętaj, że święta są okazją do wzmacniania więzi rodzinnych, koleżeńskich i wspólnotowych różnych społeczności.

Pamiętaj, że do świąt należy się właściwie przygotować. Należy wcześniej pomyśleć jaki odświętny strój założysz, kto upiecze ciasto, kogo zaprosisz do wspólnego świętowania, kiedy wykonasz przedświąteczne sprzątanie

Pamiętaj, że świąteczne obdarowywanie innych [ upominkami, swoją obecnością ], jest wyrazem pamięci i okazywania życzliwości.

Pamiętaj, że każde święta mają swoją historię i tradycję.

Świętowanie to wartość, którą trzeba pielęgnować. 

ZADANIE DO WYKONANIA.

W zeszycie wypisz po trzy przykłady wyżej wymienionych świąt.

 

                                                                                                 Powodzenia! 

Jeśli masz takie możliwości, możesz wyżej wypisane treści wydrukować i wkleić do zeszytu.

 

KLASAIV. CZWARTEK 02 04 2020

 

W ramach lekcji wychowanie do życia w rodzinie proszę wykonaj następujące zadania.

1.Do zeszytu wpisz temat: Jesteśmy razem,- funkcje: rekreacyjno towarzyska, kulturowa i ekonomiczna.

2 . Pod tematem zapisz:

  • Istnieją, różne formy rodzinnego odpoczynku.
  • W sercu człowieka istnieje głęboka potrzeba podtrzymywania więzi z bliższą i dalszą rodziną oraz znajomymi.
  • Każdy czynny odpoczynek [ niedzielny spacer, wycieczki rowerowe, spotkania z przyjaciółmi, grill w ogródku oraz inne przyjemności] ma swoje zalety.
  • Doceń wysiłek rodziców w zapewnieniu potrzeb bytowych rodziny.
  • Uświadom sobie potrzebę rezygnacji z niektórych zachcianek, dzięki czemu możesz ułatwić rodzicom realizację koniecznych wydatków.
  • Pamiętaj, że w rodzinie muszą być pieniądze na rzeczy konieczne, potrzebne, a dopiero później zbędne.
  • Pamiętaj, że zawsze powinieneś włączać się w rodzinne dawanie, np. pomoc w gospodarstwie domowym.

 

ZADANIE DO WYKONANIA.

Zaplanuj program na niedzielny dzień, który spędzisz z rodziną.

 

GODZ.                NIEDZIELA

 

9……………………………………………….

10……………………………………………..

11………………………………………………

12………………………………………………

13……………………………………………...

14………………………………………………

15……………………………………………….

16……………………………………………….

17………………………………………………

18……………………………………………….

 

                                                                                                 Powodzenia! 

Jeśli masz takie możliwości, możesz wyżej wypisane treści wydrukować i wkleić do zeszytu.               

 

Zawieszenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych w przedszkolach, szkołach i placówkach oświatowych

Od 12 marca do 10 kwietnia br. funkcjonowanie jednostek systemu oświaty zostaje czasowo ograniczone.
Oznacza to, że w tym okresie przedszkola, szkoły i placówki oświatowe zarówno publiczne, jak i niepubliczne nie będą prowadziły zajęć dydaktyczno-wychowawczych. To decyzja Ministra Edukacji Narodowej wynikająca z konieczności zapobiegania rozprzestrzenianiu się koronawirusa.
12 i 13 marca br. to dni, w których w przedszkolach i szkołach podstawowych nie będą odbywały się zajęcia dydaktyczno-wychowawcze, a jedynie działania opiekuńcze 
Od poniedziałku, 16 marca br. wychowankowie i uczniowie nie przychodzą do przedszkoli i szkół.

Należy zachęcać dziecko do samodzielnej nauki w czasie gdy nie będzie lekcji w szkole. Ministerstwo Edukacji Narodowej na platformie epodręczniki.pl. udostępnia szereg materiałów edukacyjnych, które pozwalają uzupełnić, ugruntować i poszerzyć wiedzę. Dostęp do tych zasobów jest bezpłatny.